|
Hírek |
|
|
2010/12/29
A kérdésfeltevés átmenetileg szünetel.
köszönettel: a szerk. |
|
|
2009/05/01
Kérjük Önöket, amennyiben a befizetéstől számított harmadik napon sem kaptak még választ értesítsenek bennünket, mert előfordul, hogy nem tudjuk a befizetőt beazonosítani.
köszönettel: a szerk. |
|
|
|
|
| |
|
A keresés eredménye:Károly |
2006-10-02 20:48 [161] |
Egy szolgáltatóval van gondom. A szolgáltatás igénybeveteléhez (internetes DVD kölcsönzés) letéti díjat kellett fizetnem. A szolgáltatás felmondása után legkés?bb 30 nappal kellett volna visszafizetni a letéti díjat. Ez nem történt meg! Mit tudok tenni, hogy a pénzemhez jussak? Milyen szervhez (esetleg fogyasztóvédelem) fordulhatnék?
El?re is köszönöm segítségüket!
Köszönettel: |
Tisztelt Károly!
Sajnos nincs túl sok lehet?ség. Javaslom el?ször mindenképpen egyeztessen még egyszer a szolgáltatóval, hívja fel a figyelmét, hogy szerz?désszegés miatt bírósági eljárást fog indítani ellenük (jó lenne, ha ennek lenne írásos nyoma is). Amennyiben a szolgáltató erre sem reagál, kérheti az illetékes bíróságtól, az erre rendszeresített ?rlapon, fizetési meghagyás kibocsátását.
tisztelettel:
Mohay Ákos
mohayakos@onlinejogasz.hu>
|
|
|
|