Kapcsolat Gy.I.K. Felelősség    
 
Hírek

2010/12/29

A kérdésfeltevés átmenetileg szünetel.

köszönettel: a szerk.

2009/05/01

Kérjük Önöket, amennyiben a befizetéstől számított harmadik napon sem kaptak még választ értesítsenek bennünket, mert előfordul, hogy nem tudjuk a befizetőt beazonosítani.

köszönettel: a szerk.


   Keresés a válaszok között


Kereshet a kérdés azonosítójára, a korábban megadott névre és kérdésre, valamint a válaszra is.


   Statisztika

Összes kérdés: 2863
Ebből ma érkezett: 0


A keresés eredménye:

Károly 2006-10-02 20:48 [161]
Egy szolgáltatóval van gondom. A szolgáltatás igénybeveteléhez (internetes DVD kölcsönzés) letéti díjat kellett fizetnem. A szolgáltatás felmondása után legkés?bb 30 nappal kellett volna visszafizetni a letéti díjat. Ez nem történt meg! Mit tudok tenni, hogy a pénzemhez jussak? Milyen szervhez (esetleg fogyasztóvédelem) fordulhatnék? El?re is köszönöm segítségüket! Köszönettel:

Tisztelt Károly! Sajnos nincs túl sok lehet?ség. Javaslom el?ször mindenképpen egyeztessen még egyszer a szolgáltatóval, hívja fel a figyelmét, hogy szerz?désszegés miatt bírósági eljárást fog indítani ellenük (jó lenne, ha ennek lenne írásos nyoma is). Amennyiben a szolgáltató erre sem reagál, kérheti az illetékes bíróságtól, az erre rendszeresített ?rlapon, fizetési meghagyás kibocsátását.

tisztelettel:
Mohay Ákos
mohayakos@onlinejogasz.hu



   OnlineJogász.hu
 
© www.onlinejogasz.hu ViP-CMS - A Sokszínű Tartalomkezelő Rendszer