|
Hírek |
|
|
2010/12/29
A kérdésfeltevés átmenetileg szünetel.
köszönettel: a szerk. |
|
|
2009/05/01
Kérjük Önöket, amennyiben a befizetéstől számított harmadik napon sem kaptak még választ értesítsenek bennünket, mert előfordul, hogy nem tudjuk a befizetőt beazonosítani.
köszönettel: a szerk. |
|
|
|
|
| |
|
A keresés eredménye:Molnárné Kovács Mária |
2007-12-02 20:04 [3325] |
Tisztelt Ügyvéd úr/hölgy! Budapest, 2007.11.05.
Segítségüket kérem a következő ügyben.
2007. tavasza óta a Fibernet szolgáltató bombáz bennünket különféle szolgáltatások igénybevételi lehetőségével. Itt egy KIT csomagot propagáltak (Kábeltévé-internet-telefon, 9900 Ft-ért.)
Június 30-án volt nálunk egy üzletkötőjük, aki a szerződéstervezetet hozta, hogy írjuk alá. Jónak találtuk, aláírtuk. Amikor elment, nem hagyott itt semmit, mert azt mondta, a cég majd aláírva visszaküldi a mi példányun-kat. Nem gyanakodtunk, mert az egész kerületben ők csinálják a projektet. Teltek a hetek, sem az aláírt szerződést nem kaptuk meg, sem a bekötése-ket nem teljesítették.
Felhívtam a megadott telefonszámot, ahol készséges hölgyek és urak fogadták a hívásomat, 5 alkalommal, és igérték, hogy továbbítják kérésemet az illetékeseknek. Választ természetesen soha nem kaptam.
Október 8-án bekötöttek egy elosztót a tv-és internet csatlakozásához, azóta sem láttam senkit a cégtől, és még fel sem hívtak. Azt mondták, előre dolgoznak, mert nincs valami szerkezet, ami szükséges a rendszer működéséhez.
Ma, november 5-e van, és nincs sem új internetem, sem telefonom. Igaz, a televízión tudunk fogni 36 magyar nyelvű adást, de egyre több az internet-címem, akinek utólag levelet kellene írnom a változás miatt.
Sajnos, megingott a bizalmam a cégben, és nem akarok velük a továbbiakban kapcsolatban lenni. A cél csak az volt, hogy begyűjtsék az előfizetőket? Erre kérnék Önöktől valami segítséget, mit lehet tenni, eltekinthetek-e a további szolgáltatás igénybevételétől?
Kérem válaszukat, ill. segítségüket.
Üdvözlettel: Molnárné Kovács Mária
|
Kedves Molnárné Kovács Mária!
Elsőként javaslom, hogy próbálják meg az aláírt szerződés
szövegét megszerezni (nem feltétlenül az Önök által aláírt példányt),
talán a szolgáltató weboldalán is elérhető, vagy a szolgáltató
ügyintézője tud küldeni elektronikusan. A szerződés bizonyára
tartalmazza a nyújtott szolgáltatást és a megszüntetés módját,
lehetőségét, feltételeit. Ennek ismeretében tovább tudnak lépni.
A szerződés ismerete nélkül is azonban mindenképpen írásban
(tértivevényes ajánlott levélben) jelezzék a szolgáltatónak a tapasztalt
hiányosságokat és azt, hogy a vállalt szolgáltatást nem teljesítik, az nem
megfelelő szintű, így Önök a szerződés szerinti teljesítést
követelik, vagy nem kívánják tovább fenntartani velük a szerződéses
jogviszonyt.
tisztelettel:
Dr. Nyul Balázs
drnyulbalazs@onlinejogasz.hu
|
|
|
|